pok. L33.112
tel.: 17743 2350
e-mail: list@prz.edu.pl
strona:
Nota biograficzna:
- urodzony w 1985 r. w Zamościu,
- dr inż. od XII 2017 r.: Wydział Budowy Maszyn i Lotnictwa Politechnika Rzeszowska, dyscyplina: budowa i eksploatacja maszyn,
- mgr inż. od 2012 r.: Wydział budowy Maszyn i Lotnictwa Politechnika Rzeszowska, kierunek: lotnictwo i kosmonautyka,
- inż. od 2010 r.: Wydział Budowy Maszyn i Lotnictwa Politechnika Rzeszowska, kierunek: lotnictwo i kosmonautyka.
Zainteresowania naukowe:
Lotnicze struktury kompozytowe, technologia kompozytów, stany deformacji zakrytycznych cienkościennych struktur lotniczych, metoda elementu skończonego.
Praktyki i staże:
- staż naukowy w firmie: AXEL GLIDERS Sp. z o.o., IX-XI 2014 r.,
- praktyka dyplomowa w firmie: WKK Andrzej Papiorek (ex. SZD), VII 2010 r..
Szkolenia:
- „Nauka idzie w praktykę”, 10.VI.2014 r. – 30.VI.2014 r. , RARR S.A.,
- „Sniffer Dog Animator Innowacji”, 1.X. – 31.XII.2013 r., RARR S.A..
Zainteresowania pozanaukowe:
Modelarstwo lotnicze, turystyka górska, historia Polski okresu międzywojennego.
Publikacje, książki, monografie, artykuły:
T.Kopecki, J.Bakunowicz, T.Lis
Post-critical deformation states of composite thin-walled aircraft load-bearing structures
Journal of Theoretical and Applied Mechanics zeszyt 1, tom 54, 2016.
T.Kopecki, P.Mazurek, T.Lis, D.Chodorowska
Post-buckling deformation states of semi-monocoque cylindricial structures with large cut-outs under operating load conditions. Numerical analysis and experimental tests.
Eksploatacja i Niezawodność – Maintenance and Reliability (Vol. 18, no. 1, 2016)
T.Kopecki, P.Mazurek, T.Lis
The effect of the type of elements used to stiffen thin-walled skins of load-bearing aircraft structures on their operating properties. Experimental tests and numerical analysis.
Eksploatacja i Niezawodność – Maintenance and Reliability (Vol. 18, no. 2, 2016)